Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
fstnboy
Active Member

Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

Buenas a todos,

Hace tiempo q no escribo… Me ha llegado la siguiente oferta desde una empresa de empleo del Reino Unido, a mi no me interesa, pero puede que a alguien le interese. Si es así por favor, no dudeis en mandarme un mensaje privado para que os pase el contacto.

I have a client based in Alicante, Spain, who is looking to recruit a Alfresco Administrator for a contract assignment. Are you looking for work at the moment? If so, are you able to perform an Alfresco Administrator role or do you know anyone who could?

Saludos!
4 Replies
pjcaracuel_2349
Active Member II

Re: Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

Buenas,

Por aportar mas datos de la oferta, puesto que a mi tambien me ha llegado.
Alfresco Administrator (X2)
eCRM are urgently seeking an Alfresco Administrator for our client in Spain. Ideally you will be Alfresco certified however recent project experience will also be considered. Initially the project will last for 3 months however there are good possibilities for extensions beyond this period. eCRM can help you with the re-location. Tasks will include: High availability Servers set up Virtulisation of hosts and services Planning executing and supervising backups and emergency procedures Set up of different document repositories using Alfresco ECM This is a fantastic opportunity to work for a European organisation in beautiful surroundings on a long term project. English speaking project ECM, Open Source, Alfresco, CMS, Content Management
fstnboy
Active Member

Re: Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

jeje Pedro… a mí tan detallada no me llegó la oferta, pero hoy en LinkedIn me ha escrito otra oferta (creo que es diferente), lo único que no dice en qué parte de España es:


I work for eCRM Euro, an Oracle certified partner.
We are working on a Greenfield Alfresco Implementation in Spain.
I am currently looking to hire an Alfresco Administrator and wondered if you or someone you know may be available?
Here are some details:

Role - Alfresco Administrator (Freelancer)
Location - Spain
Duration - 2/3 years
Rate / Salary - Top Market Rate

Please contact me directly chris.knowles@ecrm-euro.com
pjcaracuel_2349
Active Member II

Re: Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

Vaya, pense que era la misma. De todas formas mi ingles del opennig no da pa tanto.

Saludos
billbrooks
Member II

Re: Trabajo Administrador Alfresco en Alicante

Es una gran oportunidad.