AnsweredAssumed Answered

Cannot delete duplicated site on user home.

Question asked by aladme on Dec 5, 2017
Latest reply on Dec 15, 2017 by angelborroy

Admin cannot delete a Site. (alfresco 5.2)

Strange behaviour, one of my clever users has been copied the whole "Sites" folder into his "my files".

Now I have all these sites duplicated. (checked with a simple search)

I'm trying to delete all these Sites under the user home and I cannot, I'm able to delete sites content, but no those main folders.

I've reproduced the issue on my test environment with the same results.

Got permissions, moved those sites onto my user home, changing to admin account .... nothing worked.

Seems to be a linked folder, I've also checked the folders aspects but no one is listed.

Can someone offer me a bit of light?

Thanks a lot in advance.

Alejandro.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El administrador no puede eliminar un sitio. (Alfresco 5.2)

Es un comportamiento extraño, uno de mis usuarios ha copiado toda la carpeta "Sitios" en sus "mis archivos".
Ahora tengo todos estos sitios duplicados. (compronado con una búsqueda simple)
Intento eliminar todos estos sitios debajo de la home del usuario y no puedo, puedo eliminar el contenido de los sitios, pero no esas carpetas principales.
He reproducido el problema en mi entorno de prueba con los mismos resultados.
Obtuve permisos, moví esos sitios a mi home de usuario, cambié a cuenta de administrador ... nada funcionó.
Parece ser una carpeta vinculada, también he comprobado los aspectos de las carpetas, pero nadie aparece en la lista.

¿Alguien puede ofrecerme un poco de luz?

Muchas gracias por adelantado.

Alejandro.

Outcomes