<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>
<!DOCTYPE beans PUBLIC '-//SPRING//DTD BEAN//EN' 'http://www.springframework.org/dtd/spring-beans.dtd'>
<beans>
<!– Simple Authentication component that rejects all authentication requests –>
<!– Use this defintion for Novell IChain integration. –>
<!– It should never go to the login screen so this is not required –>
<bean id="authenticationComponent" class="org.alfresco.repo.security.authentication.SimpleAcceptOrRejectAllAuthenticationComponentImpl">
<property name="accept">
<value>true</value>
</property>
</bean>
</beans>
PS: faudrait que je me prenne une heure ou deux pour faire une vraie doc sur le wiki
Tu es sûr que le 1er filtre (dans les filter-mapping) est bien celui faisant référence à la classe edu.yale.its.tp.cas.client.filter.CASFilter ?J'ai fait un copier-coller de ton code sur lequel le 1er filtre est bien celui faisant référence à la classe edu.yale.its.tp.cas.client.filter.
As-tu un fichier -context.xml qui ressemble à ceci :Possible. Où se trouve ce fichier ? Quel est son nom exact ?
PS: faudrait que je me prenne une heure ou deux pour faire une vraie doc sur le wikiBonne idée en effet !
Content from pre 2016 and from language groups that have been closed.
Content is read-only.
By using this site, you are agreeing to allow us to collect and use cookies as outlined in Alfresco’s Cookie Statement and Terms of Use (and you have a legitimate interest in Alfresco and our products, authorizing us to contact you in such methods). If you are not ok with these terms, please do not use this website.